۵ مهر ۱۴۰۳، ۱۸:۳۶

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین:

سردار «عبدالله عراقی» چهره آرمانی برای جوانان قزوین است

سردار «عبدالله عراقی» چهره آرمانی برای جوانان قزوین است

قزوین- فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین گفت: سردار «عبدالله عراقی» فرمانده ای مقتدر، پرنفوذ و با جذبه و چهره آرمانی برای نیروهای قزوین و جوانان این شهر است.

به گزارش خبرنگار مهر سردار رستمعلی رفیعی آتانی بعد از ظهر پنجشنبه در همایش تکریم و بزرگداشت سردار «عبدالله عراقی» که در سالن شهدای گمنام دانشگاه بین‌الملل امام خمینی (ره) برگزار شد اظهار کرد: عبدالله عراقی الگوی عملی و میدانی برای نیروهای خود و مردم قزوین است.

وی با بیان اینکه عبدالله عراقی خلاصه ارزش‌های مردم قزوین است، افزود: عبدالله عراقی نه تنها الگوی فرماندهان تحت امر خود بود بلکه باید او را خلاصه فضیلت ایثارگران مردم قزوین دانست.

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه ویژگی‌های عبدالله عراقی از او یک قله برای جوانان این استان و کشور ساخته است، تاکید کرد: سردار عراقی فرمانده سازنده محیط‌های معنوی ما بوده است.

وی با بیان اینکه قدرت جنگی عبدالله عراقی در میدان عمل برای نیروها اعتماد به نفس ایجاد می‌کند، تصریح کرد: او فرمانده ای مقتدر، پرنفوذ و با جذبه و چهره آرمانی برای نیروهای قزوین و جوانان این شهر است.

رفیعی در پایان یادآور شد: امروز سازمان رزم سپاه پاسداران مخصوصاً در نیروی زمینی جوانان بسیاری را به خود دیده که عبدالله عراقی آنها را تربیت کرده است.

کد خبر 6237393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha